Min sandhed

Min sanning: Krister Henriksson |

Aftenens gæst i det svenske interview-program er Krister Henriksson, også kendt som selveste Kurt Wallender i den svenske tv-serie.

Danske undertekster

Øv - Programmet har været sendt
Følg os på Facebook og få det hele med.

Programbeskrivelse

'Min sandhed - Krister Henriksson'. Dokumentar. Sverige 2021.
Søndag aften kl. 19.00 på SVT2.

Krister Henriksson, som de fleste kender som Kurt Wallander i den populære svenske tv-serier, er gæst i aftenens udgave af ’Min Sandhed’.

Vi kender ham som den eftertænksomme og dedikerede politimand i tv-serien, der er baseret sig på Henning Mankells bøger. Med sit skarpe intellekt løser han intrigante mordgåder, men nu er det skuespilleren bag Wallander, vi kan få lov at komme tæt på.

Interviewprogrammet ’Min Sandhed’ har netop rundet afsnit nummer 100 og har etableret sig som et af Sveriges mest præstigefyldte interview-programmer. Anna Hedenmo er programvært, men der har været andre værter før hende.

Programmets gæster har magt og indflydelse, de er elskede og hadede, har vagt debat og er blevet hyldede. En del af gæsterne er stadig midt i deres karrierer, andre har et langt liv i offentlighedens søgelys bag sig. Alle har det sat sit aftryk på det svenske samfund.

Det gælder i høj grad også for Krister Henriksson, ikke kun gennem hans levendegørelse af Kurt Wallander, men gennem hele hans liv og karrierer. Se med og hør meget mere.

 

Find alle aftenens aktuelle tv-programmer i tv-guiden.

RELATEREDE TV-TIPS